منو
سبد شما

گیتوی SAG2000-24S سیمتون

گیتوی SAG2000-24S سیمتون
عدم موجودی در انبار
گیتوی SAG2000-24S سیمتون
تماس بگیرید
  • موجودیت: عدم موجودی در انبار
  • کد محصول: SAG2000-24S

گیتوی SAG2000-24S سیمتون

این گیت وی آنالوگ از کمپانی قدرتمند سیم تن (Simton) دارای 24 پورت FXS بوده و مناسب برای کسب و کار های کوچک، استفاده های خانوادگی و متصل کردن شعبات در شهرهای مختلف به هم میباشد، این گیت وی راه حلی مناسب، کم هزینه و بی دردسر برای نیازهای شماست که با قابلیت اتصال به خط تلفن (PSTN)، فکس و PBX سرویس VoIP با کیفیتی را برای شما فراهم میاورد. گیت وی های SAG1000-24S سیم تن از پروتکل های استاندارد SIP استفاده میکنند و با پلتفرم معروف IMS/NGN و سرورهای IPPBX و SIP سازگارند.

برخی از مهمترین ویژگی های این محصول عبارتند از :

  • پشتیبانی از SIP و MGCP
  • قابلیت اتصال به سرور SIP اصلی و Backup
  • پروتکل های روتینگ (Routing) قدرتمند و انعظاف پذیر
  • پشتیبانی از مودم و POS
  • دارای گواهی های Elastix و Broadsoft
  • پشتیبانی از IPv4 و IPv6
  • VLAN هایی برای داده، صدا و مدیریت
  • دارای قوانین فایروال و دسترسی از پیش نوشته شده
  • قابلیت Provision با SNMP و TR069
  • مدیریت با سیستم مبتنی بر کلود (Cloud-based) و بهینه سازی پهنای باند

اطلاعات کامل تر راجع به این گیت وی ویپ را ببینید :

مشخصات فیزیکی :

  • دارای 24 پورت FXS
  • دارای 4 پورت RJ-45 اترنت

مشخصات Voice و فکس :

  • سازگار با مقررات G.711A/U،G.723.1،G.729A/B،G.726،iLBC،AMR
  • پالایش خودکار صدا (CNG)
  • تشخیص خودکار وجود یا عدم وجود صدا در حال مکالمه (VAD)
  • از بین بردن خودکار اکو (G.168)
  • حافظه ی متغیر برای دریافت پکت های ویپ (DJB)
  • دارای دکمه ی Recall
  • تکنولوژی کنترل آکوستیک قابل برنامه ریزی (PGC)
  • تکنولوژی T.38 بالغ بر 14.4 کیلوبیت بر ثانیه
  • مودم و POS
  • پشتیبانی از DTMF با حالت های Signal، RFC2833،INBAND

مشخصات پورت FXS  :

  • کانکتور RJ11
  • حالت شماره گیری : DTMF و Pulse
  • 10 و 20 پالس بر ثانیه
  • پشتیبانی Caller ID از DTMF و FSK
  • حداکثر طول کابل : 5 کیلومتر
  • پولاریته ی معکوس

پروتکل ها :

  • SIP نسخه 2 (RFC 3261,3262,3264)
  • IMS/3GPP
  • SDP (RFC 2327)
  • REFER (RFC 3515)
  • RTP/RTCP (RFC 1889,1890)
  • STUN (RFC 3489)
  • ARP/RARP (RFC 826/903)
  • SNTP (RFC 2030)
  • DHCP/PPPoE
  • TFTP/HTTP/HTTPS
  • DNS/DNS SRV (RFC 1706/RFC 2782)
  • VLAN 802.1P/802.1Q

سرویس های مکمل :

  • کال ویتینگ (Call Waiting)
  • انواع مختلف ارسال تماس به جایی دیگر (Call Transfer)
  • Call Forwarding هنگام اشغال بودن خط، جواب ندادن و به طور کلی
  • Hotline (ایجاد یک لینک دائمی)
  • Hold کردن تماس
  • DND
  • کنفرانس سه طرفه
  • پیام صوتی

تماس و مسیریابی :

  • گروه Port
  • IP Trunk
  • پشتیبانی از دو اکانت SIP
  • مسیریابی واردشونده و خارج شونده
  • توانایی تغییر شماره
  • Digitmap

مشخصات شبکه ای :

  • پشتیبانی از IPv4 و IPv6
  • پشتیبانی از Static IP, PPPoE, DHCP Client
  • پشتیبانی از ARP استاتیک و داینامیک
  • فایروال از پیش نوشته شده
  • کنترل ترافیک
  • دارای VLAN هایی برای صدا، داده و مدیریت
  • دارای DIFFServ و ToS

نگهداری و به روز رسانی :

  • پشتیبانی از SNMP و TR069
  • Provision به صورت خودکار
  • قابلیت کانفیگ شدن از طریق Web و Telnet
  • توانایی Backup گرفتن از تنظیمات
  • به روزرسانی Firmware به وسیله ی وب و TFTP
  • پشتیبانی از Syslog و CDR
  • توانایی ایجاد لیستی از محدودیت ها برای یوزرها (Access Rule List)
  • بررسی پکت های ورودی و خروجی و تجزیه و تحلیل آنها (Network Capture)
  • توانایی تست Outward (GR 909)
  • تنظیم نمودن خودکار ساعت و تاریخ
  • پشتیبانی از IVR
  • مدیریت بر پایه کلود (Cloud-based)

 

ویژگی های عمومی :

  • ورودی آدابتور برق : 100 – 240 ولت، 50-60 هرتز.
  • مصرف برق : 40 وات
  • قابلیت کار در دمای از -10 تا 45 درجه سانتیگراد
  • قابلیت کار در رطوبت از 10-90 درصد

ابعاد و وزن :

  • 440 میلیمتر طول، 230 میلیمتر عرض و 44 میلیمتر ارتفاع. 3 کیلوگرم وزن

مدارک :

  • CE,FCC
  • Elastix  / Broadsoft
مشخصات فنی
پشتیبانی از تمام پورتکلگذرگاه SAG2000-24S از تمامی پورتکل های MGCP/SIP پشتیبانی می کند. همچنین از T38 پورتکل فکس نیز به خوبی پشتیبانی می نماید و قابلیت سرویس دادن صدای و فکس به صورت همزمان را داراست.
تکنولوژی انتخاب خط هوشمنداین سیستم گذرگاه به صورت اتوماتیک و یا به صورت دست می تواند مسیری را جهت ایجاد تماس انتخاب نماید .
رابطه مستقیم سرعت و کارایی9 سال سابقه کاری سخت افزاری نرم افزاری در سازمان ها و سازه های بزرگ و کوچک این تجربه را در اختیار این شرکت گذاشته است که بتواند سرویس های مورد نیاز مشتریان را به صورت کامل برطرف کند.
مسیردهی تماس قابل انعطافقابلیت ایجاد و تغییر دستورات مسیردهی تماس و تغییر شماره بنا به نیاز و استفاده از گذرگاه بنا به هر سناریو
طراحی سرویس گر و دارای سرویس های گوناگوناین سری دارای قابلیت های فراوانی از قبیل – فروشگاه تماس- کارت تلفن- مرکز تلفن- فکس برروی اینترنت و ... می باشدسرویس گرایی این سری مطابق با سرویس های ارائه شده توسط تامین کنندگان تلفن می باشد تا تمام نیازها را برطرف نماید.
مدیریت آسانگذرگاه SAG2000-24S می تواند به صورت یکپارچه تنظیم شود و یا می توان به صورت مدیریت مرکزی توسط پروتکل های TR-O69/SNMP آن را مدیریت نمود.
قابل اطمینانسیستم تشخیص مدیریت سیستم رمزدار هوشمند این گذرگاه باعث ایجاد اطمینان خاطر از خطرات موجود در اینترنت می شود .مسیردهی هوشمند بین چندین خط Trunkباعث اطمینان بیشتر به این سیستم می شود.
پروتوکل و سیگنالهاSIP RFC3261 - Session Initiation ProtocolMGCPMGCP V1.0, RFC3435
صدا و فکسصدا برروی پاکت شبکه G.168-2002 compliant Echo Cancellation, Voice Activity Detection(VAD), Comfort Noise Generation(CNG), Dynamic Jitter Buffer(DJB), Packet Loss Concealment(PLC).کدک های صداG.711 a-law/μ-law, G.723.1, G.729A/Bمودم های DTMFRFC2833, SIP INFO, INBANDفکسT.38 با سرعت 14.4 kbps
اتصالات IPIP TransportTCP/UDP, ARP/RARP, NTP, TFTP, HTTP, TELNET, ICMP, STUN, NAT, DHCP client/server, PPPoE client, DNS, DNS SRVVoice TransportRTP/RTCP, Real-Time Transfer Protocol / Real-Time Transport Control ProtocolQoSIP ToS & DSCP Diffserv Tagging, RFC2474VLANVLAN Tagging(802.1 p/q)Voice/Data/Management VLANs
MANAGEMENTFirmware UpdateTFTP, FTP, WEBConfiguration & MonitoringConfiguration & Monitoring via WEB, TELNET, iBMS/NMSConfiguration backup & uploadConfiguration update & backup via WEB browserCentral ManagedSNMP V1/V2, TR-069 & TR-104Syslog ProtocolRFC5424. Syslog level: DEBUG, NOTICE, WARNING, ERROR
SERVICE CAPABILITIESVoice RoutingNumber Manipulation, Dial PlanIVR, CRBTIVR ( FXO only ). Color Ring Back Tone CustomizableStandard ServicesCaller ID, Call Transfer, Call Hold, Call Forward, Call Waiting, Change Caller ID, Three-way conference, Do-Not-Disturb( DND)Supplementary ServicesCalling Card, Call Shop, Call Center, Fax over IP, etc.White List/Black ListWhite list and black list access control

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی