مرکز تلفن تحت شبکه Simton H600-6
داغ
مرکز تلفن تحت شبکه Simton H600-6
110,000,000ریال
- موجودیت: در انیاز موجود
- کد محصول: H600-6
گزینه های در دسترس
مرکز تلفن تحت شبکه Simton H600-6
- مرکز تلفن چند منظوره : خطوط تلفن آنالوگ ، خطوط ترانکهای VoIP ، گوشی تلفنهای آنالوگ و تلفنهای آیپی
- قابلیتهای مرکز تلفن آنالوگ از قبیل : پیغام خوشآمدگویی ، شماره تماس گیرنده (Caller ID)، انتقال تماس call forwarding ، Transfer ، Waiting ، Hold ،Park ، کنفرانس 3 تا 6 نفره.
- شبکه داخلی صدا (Voice) : همکاری با دیگر مراکز تلفن VoIP ، سرویس دهی از طریق اینترنت، اجازه دسترسی Remote، ارتباط تلفنی امن
- مسیریابی پیشرفته : Dial Plan انعطاف پذیر، امکان ایجاد قوانین تماس، انتخاب بهترین مسیر، امکان ایجاد تغییر روی شماره تماس گیرنده
- سرویسهای ویژه : فکس از طریق آیپی ، صندوق صوتی (voice mail/email)، IVR قابل تنظیم ، توزیع خودکار تماسها ، ضبط مکالمات ...
- گذرگاه Voip : گذرگاه FXO/FXS ، کار با مراکز تلفن و خطوط تلفن قدیمی
- دسترسی به آدرس آیپی و سرورسهای آدرس دهی: DHCP ، DNS ، NAT/Firewall ، VPN
- مدیریت تنظیمات : دامین اختصاصی برای هر دستگاه ، صفحه وب تنظیمات
- مدلهای موجود از این سری :
Model | Ports | Capacity | ||||||
FXS | FXO | LAN | WAN | IP Phones | VoIP Lines | VoIP Trunks | PC | |
H600-6 | 0 | 6 | 1 | 1 | 32 | 32 | 32 | 32 |
H604-4 | 4 | 4 | 1 | 1 | 32 | 32 | 32 | 32 |
Power Adaptor | Dimension (mm) | |||||||
AC 100-240V , 50-60Hz |
H600 مدل ارتقاء یافتهی مرکز تلفن H500 بوده و یک مدل کامل برای مشاغل کوچک با حداکثر 32 کاربر تلفن است. این مرکز تلفن یک مسیریاب قدرتمند با قابلیتهای ایجادfirewall میباشد که علاوه بر قابلیتهای یک مرکز تلفن معمولی ، امکاناتی از قبیل صندوق پستی داخلی ، IVR قابل تنظیم ، توزیع خودکار تماسها ، ضبط مکالمات و بسیاری قابلیتهای دیگر را داراست.
توجه
مرکز تلفن H600 نسبت به مدل H500 قابلیتهای بسیار بیشتری دارد از قبیل :صندوق پستی داخلی ، IVR قابل تنظیم ، توزیع خودکار تماسها ، ضبط مکالمات ...
مشخصات فنی | |
پورت FXO | 6 |
پورت FXS | 0 |
پورت شبکه | WAN 1 LAN 1 |
تعداد USER | 32 |
دسترسی به آدرس آیپی و سرورسهای آدرس دهی | DHCP ، DNS ، NAT/Firewall ، VPN |
Power Adaptor | AC 100-240V , 50-60Hz |
Dimension mm | |
VoIP Lines | 32 |
مدیریت تنظیمات | دامین اختصاصی برای هر دستگاه ، صفحه وب تنظیمات |
شبکه داخلی صدا ( Voice) | همکاری با دیگر مراکز تلفن VoIP ، سرویس دهی از طریق اینترنت، اجازه دسترسی Remote، ارتباط تلفنی امن |
سرویس های ویژه | فکس از طریق آی پی ، صندوق صوتی (voice mail/email) قابلیت تنظیم IVR ، توزیع خودکار تماس ها ، ضبط مکالمات ... |